ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

Дистанційна технічна підтримка

ІТ-послуги для бізнесу зараз є напрочуд актуальними та затребуваними. Якісне обслуговування ІТ-інфраструктури допомагає підвищити робочу продуктивність персоналу, а отже, і зробити компанію більш успішною. Технічна підтримка спрощує управління такою системою, тому вона входить до потреб must-have.

 

ВІДДАЛЕНА ТЕХПІДТРИМКА: ТАК ЧИ НІ?

 

Для створення служби техпідтримки потрібна низка спеціалістів: бізнес-консультанти та експерти з технічних питань. Також необхідно зробити службу керування зверненнями та організувати, пов’язані з ними, процеси. Ці маніпуляції вимагають не тільки, часу, зусиль, але й серйозних інвестицій. Витрати, загалом, йдуть на управління створеною системою, її утримання, постійну оптимізацію та масштабованість згідно змін потреб компанії.

Проте існує інший спосіб підтримки своєї ІТ-інфраструктури, який дає можливість повністю зосередитися на веденні бізнесу. Це аутсорсинг служби техпідтримки, що дистанційно контролює  ІТ-процеси.

 

ЩО ВХОДИТЬ ДО ТЕХПІДТРИМКИ:

 

  • техзабезпечення користувачів і технічних спеціалістів;
  • швидкі прийом та обробка заявок;
  • сповіщення про статус звернень;
  • впровадження єдиної бази даних для всіх інцидентів і збір корисної інформації;
  • цілодобовий робочий режим без вихідних;
  • можливість повідомляти про збої різними способами: за допомогою email, у телефонному режимі, через смс чи месенджери.

 

ПЕРЕВАГИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ТЕХПІДТРИМКИ:

 

  • зменшення витрат та заощадження часу на пошук і добір непрофільних для компанії працівників;
  • оптимізація обслуговування та прозорість усіх процесів;
  • моніторинг виділених коштів для утримання ІТ-сервісів;
  • покращення контролю якості та надійності отриманих послуг від технічної підтримки;
  • комфортна, безпечна та гнучка взаємодія з ІТ-службою з боку кінцевих споживачів;
  • зберігання вхідних інцидентів за потреби їх подальшого аналізу.

Сервісне обслуговування офісної техніки

 

При замовленні послуги сервісної підтримки офісної техніки забезпечується безперервна робота такого обладнання, як сканери, принтери та багатофункціональні пристрої.

 

ОСНОВНА задача сервісного обслуговування оргтехніки полягає в:

 

  •  організації комфортного робочого процесу без збоїв та неполадок.

 

ПЕРЕВАГИ ПІДТРИМКИ ОФІСНОЇ ТЕХНІКИ

 

  • Систематичні профілактичні заходи офісного устаткування.
  • Попередження допустимих неполадок.
  • Оперативний ремонт незначних пошкоджень на місці.
  • При відправці несправновної техніки до сервісного центру видається резервне (підмінне) устаткування.
  • Надання звіту щодо виконаних робіт з детальним описом ремонтних заходів.
  • Забезпечення та підтримка комплектом необхідних розхідних матеріалів.
  • Проведення навчання персоналу по користуванню оргтехнікою.
  • Єдиний центр прийому заявок.

 

Інцидентне обслуговування

Інцидентним обслуговуванням називають одноразову ІТ-послугу, завдяки якій можна не тільки усунути відповідну несправність, але й протестувати сервіс аутсорсингової компанії.

Цей вид підтримки знадобиться у таких випадках, як:

 

  • функціональні збої серверного устаткування і програмного забезпечення;
  • неполадки в процесах ІТ-сервісів;
  • несправності в роботі бізнес-додатків, інформаційних платформ, мережевих систем, персональних комп’ютерів;
  • при потребі оперативного обслуговування, але відсутності договору абонентської підтримки. 

 

До інцидентного обслуговування можуть входити:

 

  • обробка запитів у режимі роботи сервісної компанії;
  • виїзд і діагностичні роботи протягом доби;
  • відновлення функціональності устаткування при його несправності;
  • запобіжні заходи;
  • послуга переїзду офісу (розбирання/встановлення робочих місць і серверних приміщень);
  • ремонт комп’ютерної та офісної техніки, серверної системи й  телекомунікаційного обладнання, у яких закінчився гарантійний термін (осучаснення комп’ютерного устаткування);
  • одноразовий сервіс із встановлення нової техніки або заміни існуючого;
  • збільшення терміну гарантійного обслуговування устаткування (нова угода може бути ідентичною минулій, або ж вдосконалена для підвищення рівня підтримки).

 

Переваги інцидентної підтримки:

 

  • зрозуміла оплата роботи: компанія розраховується за виїзд спеціаліста на місце, витрачений час на сервіс, а також за використані матеріали;
  • відновлювальні процедури можуть бути проведені по території всієї країни;
  • підрядник ремонтних робіт з єдиним сервісним центром;
  • можливість замовити вузькопрофільного спеціаліста з необхідним рівнем кваліфікації та згідно потреб клієнта;
  • скорочення витрат і зменшення ризиків, які виникають при відрядженнях працівників;
  • при заключенні гарантійного договору забезпечуються завжди наявні запчастини та ремонт в терміни, що вказані в ньому.

 

Для всіх нових клієнтів

Ми допоможемо зробити правильний вибір