ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

Ліцензійне програмне забезпечення

Сертифіковане програмне забезпечення дає можливість працювати легально, стабільно та без затримок. Саме таке рішення допомагає розвиватися бізнесу, адже воно заощаджує час, фінанси та ресурси на усунення неполадок/збоїв від неліцензійного ПЗ.

 

Ліцензійна версія ПЗ забезпечує:

 

  • виключення проблем із законом;
  • безпроблемні партнерські відносини на міжнародному рівні;
  • мінімізацію простоїв в інфраструктурі компанії;
  • економію часу при купівлі та встановленні ліцензійного ключа;
  • оновлення програм на автоматичному рівні без пошуків нових версій.

Замовлення відповідного ПЗ залежить від потреб кожного підприємства. ЦВІТ пропонує ліцензійні рішення на всі види програм, систем та платформ. 

Перелік сертифікованих версій утиліт, які можна замовити:

 

  1. Aнтивіруси

 

Антивірусні програми потрібні для безпечної роботи поштових серверів, інтернет-шлюзів, віртуальної платформи, файлових серверів, мобільних апаратів тощо. Без відповідного захисту можливі:

  • хакерські атаки, 
  • активація вірусів,
  • встановлення шпигунських програм;
  • викрадення важливих і персональних даних, 
  • неправомірне керування пристроєм, 
  • неправильна робота ПК або його повна несправність.

Серед брендів антивірусних утиліт найбільш відомими та ефективними є Dr. Web, AVAST, ESET, Symantec, KAV

 

Захист інформації

 

Програма для захисту витоку інформації контролює доступ користувачів до: 

  • роз’ємів USB, COM, FireWire тощо,
  • перехідників до Bluetooth і WiFe,
  • різних типів принтерів (віртуальних, мережевих та локальних);
  • дисководів,
  • системи Plug-and-Play,
  • будь-яких змінних модулів,
  • мобільного обладнання,
  • пристроїв, що перенаправляються. 

 

Програми віддаленого доступу

 

Утиліти для віддаленого доступу дозволяють керувати ПК/ноутбуком без безпосереднього перебування біля них. Такі системи не тільки забезпечують доступ до екрану, а ще й мають інші можливості.

 

Програми для підприємств і бізнесу:

 

  • платформи для управління компаній у сфери торгівлі/послуг та виробничих підприємств;
  • системи, які відповідають за автоматизацію бухгалтерського та управліньсокого обліку на різних видах підприємств;
  • рішення, створені для багатопрофільних компаній, з урахуванням специфіки обліку та аудиту в Україні;
  • утиліти для керування веб-проектами та корпоративними сайтами: створення, підтримка і розвиток.

 

Операційні системи Windows

 

Операційна система (ОС) складається з:

  • групи керуючих і обробних платформ, що функціонують

 

  • як інтерфейс між комп’ютерними пристроями і прикладними утилітами;
  • як система для керування механізмами та обчислювальними процесами;
  • як розподільна станція обчислювальних ресурсів між обчислювальним комплексом й формуванням вірних обчислень.

 

  • Від грамотного вибору ОС залежить працездатність комп’ютера і функціонування всіх програм, встановлених на ПК.

 

ОС Windows є найбільш розповсюдженим рішенням як серед споживачів у всьому світі, так і серед українських користувачів. У ЦВІТ можна придбати сертифіковану операційну систему та всі останні версії Microsoft. Якщо ця ОС вже встановлена ​​на ПК/ноутбуці/планшеті, можливо замовити тільки ліцензію, що легалізує операційну систему та захищає від проблем із законом.

 

СУБД (Системи управління базами даних)

СУБД як рішення для обробки інформації

 

База даних потрібна для

 

  • організації інформації;
  • її зберігання;
  • роботи з даними та доступу до них.

 

У такому сховищі можна розміщувати відомості про працівників, штатний розклад, документацію про матеріальні цінності, списки комплектуючих та виробів, іншу важливу інформацію. Системи управління базами даних це

 

  • ПЗ, яке створене для аналізу, формування, виправлення, захисту та вилучення бази даних, а також організації доступу під контролем до неї.

 

Головні задачі СУБД

 

Сьогодні таке програмне рішення як СУБД широко застосовується державними та корпоративними підприємствами у всьому світі. До того ж, запити доступні з програм і терміналів. Основні функції системи управління бази даних:

 

  • Керування інформаційною платформою у зовнішній пам’яті ПК, тобто зберігання даних на зовнішніх носіях комп’ютера, а також організація оперативного доступу до них та інших службових процесів.
  • Обмін інформації в оперативній пам’яті. Оскільки розмір бази даних більший обсягу ОЗП, зменшується працездатність системи. Тому буферизація інформації в тимчасовому сховищі ПК виступає єдиним грамотним рішенням. Правильне ПЗ для керування базою забезпечує власний обмін і ефективну заміну його порядку.
  • Функція запису інформації відповідає за зберігання даних, а саме за їх відновлення після збоїв програми або пристрою. Журналізація БД дозволяє фіксувати зміни, що відбуваються в сховищі.

 

Види СУБД

 

  • Ієрархічна модель будується наступним чином: низка відгалужених даних підпорядковується вихідному файлу. 
  • Реляційна система передбачає організацію файлів та зв’язків між ними за допомогою таблиць, які містять рядки та стовпці. 
  • Мережевий вид СУБД дає можливість будь-якому файлу бути одночасно головним і підлеглим об’єктом.

 

Ліцензійний софт для керування базою даних це якісна систематизація та збереження великого обсягу інформації. ЦВІТ пропонує сертифіковане ПЗ для СУБД від відомих брендів Devart, Microsoft, Corel, Apex SQL тощо.

 

  1. Хмарні програми, SaaS (англ. Software as а service, SaaS)

 

За допомогою SaaS бізнес-додатки використовуються через інтернет-сервіси. Провайдер надає доступ користувачам до цих додатків через інтернет-браузер. Тобто споживач не купує SaaS, а орендує послугу. 

 

Постачальник послуги:

 

  • відповідає за працездатність системи;
  • забезпечує технічну підтримку користувачів;
  • займається самостійним встановленням оновлень програми.

 

Переваги SaaS у порівнянні із традиційним рішенням

 

  • нижча вартість володіння;
  • коротший період встановлення;
  • оперативне і безкоштовне тестування;
  • сервіс та оновлення програми перебуває в компетенції провайдера;
  • повна мобільність користування платформою, за виключенням інтернет-покриття;
  • покриття географічно-віддалених філій і персоналу;
  • мінімальні вимоги до продуктивності ПК споживача;
  • кросплатформне забезпечення;

 

Із мінусів SaaS: відсутність конфіденційності при передачі важливих даних провайдеру, не дуже висока швидкість, нестабільний доступ через інтернет-збої.

 

Проте зміцнення іміджу SaaS-постачальників, прогрес шифрувальних технологій і модель постійного інтернет-доступу поступово роблять SaaS більш затребуваною системою.

 

CRM – системи управління взаємовідносинами з клієнтами

 

Системи CRM створені для автоматизації взаємодії працівників та клієнтів компанії. Таке рішення дає змогу систематизувати важливу інформацію (телефонні дзвінки, електронне листування, процеси замовлення), а також контролювати діяльність персоналу.

 

Переваги CRM

 

  • Робота із системою можлива із будь-якого віддаленого місця.
  • Володіння повною інформацією про всіх клієнтів і розробка індивідуальної стратегії спілкування з кожним.
  • Можливість оперативної адаптації працівника в робочому процесі, адже всі операції зафіксовані системою.
  • Контроль діяльності кожного робітника на будь-якому етапі.
  • Забезпечення детальної звітності у сфері продаж для усунення прогалин. 

 

Для правильного вибору системи CRM, потрібно:

 

  • визначити ті процеси, які потребують автоматизації;
  • вирішити, хто саме буде працювати з програмою;
  • з’ясувати, які функції в системі CRM необхідні;
  • виділити завдання, на які потрібні рішення, для збільшення капіталу компанії.

 

Завдяки CRM:

 

 

  • підвищується рівень та якість послуг, що реалізуються компанією;

 

  • відбувається автоматизація великої кількості операцій і процесів;
  • використовується набагато менше часових ресурсів під час співпраці між замовником та працівниками фірми;
  • забезпечується стратегія розвитку бізнесу завдяки отриманню статичних даних.

 

  1. CMS – системи управління сайтом (англ. Content Management System) — система керування вмістом.

 

CMS є програмним забезпечення, в основі якого лежить сценарій, для керування вмістом ресурсу, його зміни, перегляду та моніторингу. Сьогодні такі системи складаються з багатьох модулів, які відповідають за певні елементи і володіють широким функціоналом. Таке рішення дає можливість створювати сайти з блоків на зразок конструктора, тому спеціальних знань з програмування майже не потрібно. CMS складається із:

 

  • частини, де зберігається база даних (інформація про наповнення площадки, користувачів тощо);
  • платформи із компонентами інтерфейсу, які потрібні для перегляду сайту користувачем;
  • візуалізатора, який допомагає редагувати і створювати веб-сторінки.

 

До того ж, велика кількість модулів дозволяють додавати до сайту різні необхідні конфігурації.

 

Навіщо потрібні системи CMS?

 

CMS часто використовують компанії, яким потрібен власний сайт і у яких немає у штаті ІТ-фахівців. Якщо необхідно створити ресурс (інтернет-магазин, візитка) зі стандартними функціями, таке ПЗ є ідеальним рішенням. За допомогою системи CMS можна:

 

  • наповнювати площадку різним вмістом, змінювати та адмініструвати контент (без спеціалізованих навичок і знань програмування); 
  • оперативно створювати нові веб-сторінки без додаткових витрат;
  • покращувати інтерфейс сайту і оптимізовувати якість його наповнення.

 

ПЕРЕВАГИ:

 

  • для використання CMS не потрібно володіти навичками програмування;
  • максимальна оперативність у розробці сайту;
  • зручний процес роботи з адмініструванням, додаванням і редагуванням елементів;
  • можливість створення привабливого інтерфейсу без особливих зусиль;
  • нескладне і доступне наповнення площадки.

 

До недоліків CMS можна віднести неможливість створення унікального сайту зі спеціальними функціями. Такі площадки, зазвичай, потрібні компаніям  IT-сфери, які мають штат програмістів для самостійної розробки сайту.

 

Серверне програмне забезпечення

 

Для комфортної й оптимальної роботи персоналу та швидкого обміну даних необхідна надійна серверна мережа. Для її побудови існує спеціалізоване серверне програмне забезпечення.

 

ПЗ для серверної мережі потрібно для:

 

  • забезпечення протоколу;
  • взаємозв’язку з клієнтським ПЗ на комп’ютерах;
  • регулювання доступу до мережі;
  • моніторингу виконання команд;
  • взаємодії з контролером;
  • буферизації інформації в базах даних користувачів.

 

Програми-сервери виконують різні типи завдань. Поштовий сервер відповідає за отримання і відправку електронних листів. FTP-сервер забезпечує доступ до сховища із файлами. Веб-сервер призначений для хостингу площадок, сайтів, візиток.

 

Найбільшою популярністю користуються серверні ПЗ таких компаній, як McAffe, SmartLine, Kerio та Microsoft. У ЦВІТ можна придбати різні ліцензовані версії цих програм за оптимальною вартістю, а також замовити послугу їх встановлення і обслуговування.

 

Управління проектами та завданнями

 

Для ведення проектної діяльності необхідні профільні інструменти і грамотні сервіси. Сьогодні існує широкий вибір ПЗ для управління проектами та завданнями з відповідними функціями й зручним інтерфейсом. Основні види конфігурацій таких програм:

 

  • можливість керування багатьма проектами одночасно;
  • економія часу для розподілення робочих процесів і координації дій працівників;
  • оптимізація сумісної співпраці і швидкості виконання завдань.

 

Найбільш відомі програми для керування проектами:

  • Basecamp

  • Getflow

  • Wrike

  • Easyprojects

  • Trello

  • Megaplan

  • Bitrix24

  • Asana

  • Teamwork

  • Worksection

  • Planfix

  • Hitask

  • Jira

У кожного ПЗ є свої недоліки та переваги. Для оптимізації проектної роботи команди варто вибрати той варіант, який максимально буде закривати всі поставлені завдання. Щоб замовити ліцензійну програму для управління проектами та отримати консультацію, звертайтесь до компанії ЦВІТ.

 

Програми для Service Desk та Help Desk

 

Для автоматизації взаємодії споживача послуг та їх постачальника створені спеціальні платформи Service Desk та Help Desk. Щоб користуватися ними, потрібна програмна оболонка, яка відповідає за зв’язок техпідтримки і клієнта. Таке рішення допомагає зробити сервісне обслуговування більш прозорим, контрольованим і зручним для двох сторін.

 

Сервіс HelpDesk (стіл допомоги):

 

  • є інструментом IT-відділу для його взаємодії із персоналом інших підрозділів та клієнтами компанії;
  • функціонує за окремим сценарієм: заявка, обробка, вирішення проблеми;
  • працює як служба техпідтримки.

 

Service Desk (стіл обслуговування):

 

  • є сервісом для надання послуг;
  • відповідає за функції виконання бізнес- та ІТ-послуг всередині компанії чи ззовні;
  • забезпечує формалізацію роботи та контролює рівень обслуговування.

 

Серед виробників ліцензованих програмних забезпечень для HelpDesk та Service Desk є такі:

 

  • ZOHO;
  • Atlassian;
  • SolarWinds тощо.

 

Ми пропонуємо продаж, встановлення та сервіс сертифікованих ПЗ для сервісів HelpDesk та Service Desk. Компанія ЦВІТ надає послуги як приватним компаніям, так і державним установам.

Графіка та дизайн

 

Дизайнерська та архітектурна сфера неможлива без якісного софту для мультимедійного контенту. Сучасні програми для роботи з графікою та дизайном мають усі необхідні функції для виконання поставлених завдань. На нашому сайті  представлені ліцензійні мультимедійні ПЗ, а також їх версії від відомих виробників Coral, Adobe та інших. Спеціалісти компанії ЦВІТ допоможуть замовити, встановити та оновити програми для графіки й дизайну.

 

САПР

 

При створенні певного об’єкту етап конструювання, на сьогоднішній день, вирішується за допомогою САПР (системи автоматизованого проектування). Це комплекс програмного забезпечення, який допомагає автоматизувати стадію розробки.

 

САПР потрібна для проектування в:

 

  • галузі машинобудування;
  • меблевому виробництві;
  • сфері дизайну;
  • області медицини;
  • архітектурі та будівництві.

 

Після впровадження САПР:

 

  • покращується якість проектування;
  • скорочуються матеріальні витрати на розробку;
  • мінімізуються проектувальні терміни;
  • обмежується кількість інженерно-технічного персоналу.

 

Прикладна САПР дозволяє:

 

  • матеріалізувати ідеї в моделі;
  • коригувати конструкції, змінювати елементи;
  • автоматично створювати креслення;
  • ознайомлюватися з роботою складних механізмів онлайн за допомогою симуляції.

 

За допомогою сучасної САПР можна створювати:

 

  • інженерні конструкції, будівлі, споруди;
  • дво- і тривимірне геометричне проектування;
  • конструкторську і технологічну спеціфікацію;
  • системи контролю;
  • комплекси автоматичного регулювання;
  • проекти технологічного захисту тощо.

У компанії ЦВІТ можна придбати ліцензійні версії прикладного ПО від таких відомих вендорів, як Graphisoft, CADProfi, CAD-Plan, Corel, Autodesk та ін. Сертифікований софт гарантує стабільну роботу програм, а також надає право на подальшу підтримку від виробника.

 

Офісні програми

 

Для роботи з електронними документами використовують спеціальні офісні програми. З ними працюють не лише в офісі: вони встановлені майже на всіх домашніх ПК, ноутбуках, мобільних пристроях. Базовий пакет таких додатків складається з: 

 

  • текстової платформи для формування та коригування документів;
  • табличного редактора для роботи з табличними обчисленнями;
  • графічного додатку для створення та редагування графічних зображень;
  • утиліти для опрацювання електронної пошти;
  • модуля для керування базами даних;
  • додатку для електронних презентацій;
  • та інших.

 

Серед виробників офісних програм найбільш поширеними є Aurus, ABBYY, Microsoft,  RarLab Adobe, Corel тощо. ЦВІТ пропонує наступні ліцензовані версії ПЗ офісних додатків:

 

  • пакети Microsoft Office;
  • спеціалізовані текстові редактори;
  • утиліти для візуального розпізнавання тексту;
  • додатки для перетворення паперових документів, цифрових зображень і файлів pdf в електронний формат;
  • факс-сервери;
  • програми створення скріншотів екрану та їх коригування;
  • утиліти для формування електронних презентацій;
  • архіватори, конвертери, додатки наукових відеозаписів тощо.

 

Для стабільного і безпечного користування офісними програмами варто вибирати ліцензійний софт. Це гарантія подальшої підтримки вендора, автоматичного оновлення та дотримання авторських прав.

 

Створення резервних копій та відновлення даних

 

Із сучасними програмними ресурсами проблема втрати електронних файлів повністю виключається. ПЗ для створення резервних копій допоможе в разі:

 

  • виникнення помилки на комп’ютерних пристроях;
  • пошкодження софту вірусними програмами;
  • помилкове видалення файлів через неуважність користувача;
  • інші неполадки та збої.

 

Системний бекап відповідає за створення резервних копій даних, що містяться на жорсткому диску, та збереження їх в одному або декількох надійних місцях. Ручний тип такої процедури незручний і забирає багато часу, а використання командних скриптів для автоматичного переміщення інформації потребує спеціальних знань. Оптимальним способом вирішення цього питання є ПЗ.

 

Критерії вибору ПЗ для створення резервних копій та відновлення даних

 

  • Продуктивність. Мінімізація комп’ютерних ресурсів, часу та уваги з боку користувача. Повна автоматизація резервного копіювання.
  • Багатофункціональність. ПЗ може включати різні конфігурації: шифрування даних, передача даних із закритими протоколами тощо.
  • Зручне відновлення інформації. Швидке відновлення збереженої інформації та безпроблемна робота з копіями.
  • Універсальність. Можливість обробляти будь-які типи файлів, підтримувати максимальну кількість носіїв даних і забезпечувати різні методи бекапа.

У компанії ЦВІТ можна замовити ПЗ для створення резервних копій та відновлення даних від таких вендорів, як Hetman Software,  Acronis, Symantec, Handy Backup, StorageCraft.