ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

Аудит програмного забезпечення SAM

ЩО ТАКЕ АУДИТ ПЗ?

 

Аудит ПЗ полягає у:

 

  • перевірці вже встановленого програмного забезпечення;
  • визначенні “чистоти” ліцензійних прав на ПЗ;
  • встановленні необхідних послідовних кроків для легалізації, контролю та оновлення програмного забезпечення.

 

ПЕРЕВАГИ

 

Така послуга, як аудит ПЗ, дає можливість:

 

  • проводити інвентаризацію програмної платформи;
  • планувати витрати та заощаджувати кошти для придбання ПЗ у майбутньому;
  • зняти відповідальність за використання неліцензійної версії.

 

SAM

 

Для впровадження управління програмним забезпечення використовують Software Asset Management (SAM). Це передова технологія, яка дозволяє оптимізувати процеси керування активами ПЗ, а також відповідає за їхній захист. Зазвичай, застосування способу SAM розпочинається з процедури легалізації програмної платформи.

 

Комплексний IT-аутсорсинг

 

Попит на послуги ІТ-аутсорсингу з кожним днем зростає. Адже це дозволяє комфортно вести бізнес та приділяти більше уваги його розвитку. Такий сервіс дає можливість зекономити на адміністративних витратах й позбутися необхідності займатися трудовими відносинами.

 

КОМПЛЕКСНИЙ IT-АУТСОРСИНГ ВКЛЮЧАЄ:

 

  • повний спектр послуг по утриманню, обслуговуванні та оптимізації ІТ-інфраструктури;
  • підбір персоналу та забезпечення компанії укомплектованим штатом висококваліфікованих спеціалістів;
  • професійна підтримка оргтехніки, офісних додатків та інших інформаційних технологій;
  • управління операційними системи, серверами, корпоративною поштою, базами даних, АТС, бізнес-додатками тощо.

 

ДЛЯ КОГО ПІДХОДИТЬ ІТ-АУТСОРСИНГ?

 

  • малому та середньому бізнесу;
  • великим підприємствам;
  • компаніям, що займаються сферою послуг;
  • торговим фірмам;
  • страховим агентствам;
  • медичним закладам;
  • інформаційним порталам;
  • інтернет-магазинам;
  • державним установам;
  • виробничим концернам.

 

ПЕРЕВАГИ АУТСОРСИНГУ ІТ-ІНФРАСТРУКТУРИ:

 

  • зменшення витрат на утримання ІТ-системи;
  • оптимізація ефективності та рівня стабільності ІТ-технологій;
  • скорочення кількості обладнання/пристроїв, а значить, економія коштів компанії;
  • збільшення доходів підприємства;
  • швидке відновлення функціональності системи після усунення збоїв;
  • забезпечення професійним ІТ-персоналом;
  • прозора статистична звітність;
  • спрощення кадрового та бухгалтерського адміністрування;
  • мінімізація ризиків та фінансових витрат;
  • змога не втручатися в трудові конфлікти;
  • підвищення інвестиційної привабливості тощо.

 

Якщо керівник вирішує користуватися послугами ІТ-аутсорсингу замість традиційних методів управління компанією, він демонструє раціональність, сучасні погляди та зацікавленість у підвищенні ефективності бізнесу. Таким чином, можна отримати широкий спектр переваг за вигідною вартістю та повністю зосередитися на розвитку улюбленої справи. 

 

Підтримка серверів

 

Сервер для будь-якої компанії є основою для комфортного та ефективного ведення бізнесу. Щоб ІТ-сервіси (електронна пошта, месенджери,  ПЗ тощо) працювали в необхідному режимі без збоїв, якраз і використовується серверне обладнання.

 

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН СЕРВЕРНИЙ АУТСОРСИНГ?

Підтримка серверів за допомогою аутсорсингу полягає в управлінні серверною системою, а також відповідає за зберігання даних. Для забезпечення ефективної працездатності серверного устаткування, здебільшого, потрібно:

  • цілодобовий моніторинг та професійне обслуговування;
  • чітко підготовлений план дій, спрямованих на усунення збоїв та оперативне відновлення системи.

 

СКЛАДОВІ СЕРВЕРНОЇ ПІДТРИМКИ

 

  • керування, контроль і оновлення додатків системи;
  • сервіс віртуальних серверів;
  • управління базою зберігання даних;
  • здійснення резервного копіювання;
  • відновлення інформаційних ресурсів;
  • усунення дефектів та виправлення помилок;
  • ремонтування устаткування;
  • систематичні профілактичні заходи. 

ПЕРЕВАГИ

 

  1. Серверна підтримка здатна забезпечити, щоб інформаційні сервіси компанії були доступними весь час безперервно. За наявності несправності більшу кількість збоїв можна усунути протягом години.
  2. Замовник платить лише за ті види послуг, які йому потрібні. Якщо є декілька територіально розподілених філій, однаковий рівень сервісу для кожного підрозділу гарантовано.
  3. Серед послуг аутсорсингових компаній також є функція оренди віртуальних серверів. Таким способом, якщо існує потреба,  ІТ-інфраструктуру можливо масштабувати.
  4. Вартість обслуговування серверної системи за допомогою аутсорсингової підтримки нижча, ніж її сервіс внутрішніми спеціалістами підприємства.
  5. Управління серверного обладнання за допомогою послуг аутсорсингу підвищує його ефективність та надійність, що гарантує стабільну безперебійну роботу компанії-замовника.
Для всіх нових клієнтів

Ми допоможемо зробити правильний вибір