ЩО ТАКЕ АУДИТ ПЗ?
Аудит ПЗ полягає у:
- перевірці вже встановленого програмного забезпечення;
- визначенні “чистоти” ліцензійних прав на ПЗ;
- встановленні необхідних послідовних кроків для легалізації, контролю та оновлення програмного забезпечення.
ПЕРЕВАГИ
Така послуга, як аудит ПЗ, дає можливість:
- проводити інвентаризацію програмної платформи;
- планувати витрати та заощаджувати кошти для придбання ПЗ у майбутньому;
- зняти відповідальність за використання неліцензійної версії.
SAM
Для впровадження управління програмним забезпечення використовують Software Asset Management (SAM). Це передова технологія, яка дозволяє оптимізувати процеси керування активами ПЗ, а також відповідає за їхній захист. Зазвичай, застосування способу SAM розпочинається з процедури легалізації програмної платформи.
Комплексний IT-аутсорсинг
Попит на послуги ІТ-аутсорсингу з кожним днем зростає. Адже це дозволяє комфортно вести бізнес та приділяти більше уваги його розвитку. Такий сервіс дає можливість зекономити на адміністративних витратах й позбутися необхідності займатися трудовими відносинами.
КОМПЛЕКСНИЙ IT-АУТСОРСИНГ ВКЛЮЧАЄ:
- повний спектр послуг по утриманню, обслуговуванні та оптимізації ІТ-інфраструктури;
- підбір персоналу та забезпечення компанії укомплектованим штатом висококваліфікованих спеціалістів;
- професійна підтримка оргтехніки, офісних додатків та інших інформаційних технологій;
- управління операційними системи, серверами, корпоративною поштою, базами даних, АТС, бізнес-додатками тощо.
ДЛЯ КОГО ПІДХОДИТЬ ІТ-АУТСОРСИНГ?
- малому та середньому бізнесу;
- великим підприємствам;
- компаніям, що займаються сферою послуг;
- торговим фірмам;
- страховим агентствам;
- медичним закладам;
- інформаційним порталам;
- інтернет-магазинам;
- державним установам;
- виробничим концернам.
ПЕРЕВАГИ АУТСОРСИНГУ ІТ-ІНФРАСТРУКТУРИ:
- зменшення витрат на утримання ІТ-системи;
- оптимізація ефективності та рівня стабільності ІТ-технологій;
- скорочення кількості обладнання/пристроїв, а значить, економія коштів компанії;
- збільшення доходів підприємства;
- швидке відновлення функціональності системи після усунення збоїв;
- забезпечення професійним ІТ-персоналом;
- прозора статистична звітність;
- спрощення кадрового та бухгалтерського адміністрування;
- мінімізація ризиків та фінансових витрат;
- змога не втручатися в трудові конфлікти;
- підвищення інвестиційної привабливості тощо.
Якщо керівник вирішує користуватися послугами ІТ-аутсорсингу замість традиційних методів управління компанією, він демонструє раціональність, сучасні погляди та зацікавленість у підвищенні ефективності бізнесу. Таким чином, можна отримати широкий спектр переваг за вигідною вартістю та повністю зосередитися на розвитку улюбленої справи.
Підтримка серверів
Сервер для будь-якої компанії є основою для комфортного та ефективного ведення бізнесу. Щоб ІТ-сервіси (електронна пошта, месенджери, ПЗ тощо) працювали в необхідному режимі без збоїв, якраз і використовується серверне обладнання.
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН СЕРВЕРНИЙ АУТСОРСИНГ?
Підтримка серверів за допомогою аутсорсингу полягає в управлінні серверною системою, а також відповідає за зберігання даних. Для забезпечення ефективної працездатності серверного устаткування, здебільшого, потрібно:
- цілодобовий моніторинг та професійне обслуговування;
- чітко підготовлений план дій, спрямованих на усунення збоїв та оперативне відновлення системи.
СКЛАДОВІ СЕРВЕРНОЇ ПІДТРИМКИ
- керування, контроль і оновлення додатків системи;
- сервіс віртуальних серверів;
- управління базою зберігання даних;
- здійснення резервного копіювання;
- відновлення інформаційних ресурсів;
- усунення дефектів та виправлення помилок;
- ремонтування устаткування;
- систематичні профілактичні заходи.
ПЕРЕВАГИ
- Серверна підтримка здатна забезпечити, щоб інформаційні сервіси компанії були доступними весь час безперервно. За наявності несправності більшу кількість збоїв можна усунути протягом години.
- Замовник платить лише за ті види послуг, які йому потрібні. Якщо є декілька територіально розподілених філій, однаковий рівень сервісу для кожного підрозділу гарантовано.
- Серед послуг аутсорсингових компаній також є функція оренди віртуальних серверів. Таким способом, якщо існує потреба, ІТ-інфраструктуру можливо масштабувати.
- Вартість обслуговування серверної системи за допомогою аутсорсингової підтримки нижча, ніж її сервіс внутрішніми спеціалістами підприємства.
- Управління серверного обладнання за допомогою послуг аутсорсингу підвищує його ефективність та надійність, що гарантує стабільну безперебійну роботу компанії-замовника.